CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, December 29, 2009

holiday mood

yes, i'am in a holiday mood....aku akan mula cuti esok hingga 4 jan nanti...kami sefamily akan pergi bercuti ke penang...yeay....dah lama tak pi penang...excited nih..


so happy holiday to u alls jugak....

Monday, December 28, 2009

The Princess and The Frog

Hari krismas, membawa kakak n adik menonton movie ini...best jugak cita ni...klakar..






dah hari krismas, harus la ada pokok krismas kan, maka bergamba....


Thursday, December 17, 2009

Salam Maal Hijrah

Selamat menyambut Awal Muharram 1431 Hijrah....semoga tahun baru ini memberi lebih kegembiraan dan kebahagian dalam hidup kita....


cuti 3 hari kemana? aku,banyaknya jemputan kenduri...

bersederhana dan bersyukur dgn apa yang ada

itulah matlamat hidup aku....bersederhana dlm semua segi samaada wang, pakaian, cara hidup dll...

serta bersyukur dengan rezeki yg dikurniakan...kesihatan, kebahagiaan dan ketenangan hidup...


harap berkekalan hendaknya...

hidup ini kembarnya cabaran

tajuk tersebut aku dapat setelah membaca blog salah seorang rakan.....setelah difikir-difikirkan aku bersetuju dgn statement tersebut...

hidup ini pasti membosankan jika tiada cabaran...

Wednesday, December 16, 2009

kata2 semangat utk diri aku sendiri

" bersakit-sakit dahulu, bersenang-senang kemudian..."

" bukan senang nak senang...."

“Oleh itu (tetapkanlah kepercayaanmu) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan. Sesungguhnya (sekali lagi ditegaskan) bahawa tiap-tiap kesukaran itu disertai kemudahan” [Alam Nasyrah 94: 5-6]


" To feel the exhilaration of success accept new challenges.."

Thursday, December 3, 2009

2012

baru tonton movie ni semalam...

aku bagi 3 bintang je utk movie nih...pi tengok cita hindustan lagi baguihhh...

Aidiladha

cam biasa aidiladha disambut secara sederhana...cuti 3 hari digunakan untuk balik ke kampung melaka dan nilai...