CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Learn Live Hope

Monday, November 24, 2008

Kehilangan, frust jugak....

Hari sabtu, aku ngan hubby bawak kakak n adik jenjalan kat Dataran Merdeka.ada event kat situ, sebelah malam..kitaorg gi naik bas dari Seremban, macam aku gi keje tiap2 hari tu...saje bawak budak berdua tu naik bas sebab diaorg x pernah naik bas la katakan...asik tengok cite Geng bas sekolah je...so bila bwk naik bas, dua-dua hairan, dok dendiam je dlm bas...lagipun malas nak drive...jalan jem lagi..
banyak jugak aku amik gamba masa tu...tapi bila kat dataran merdeka, hubby pulak yg amik gamba sebab aku bz jaga budak2 tu...byk jugak persembahan kat sane,sempena pengistiharan Bandar Melaka dan Georgetown sebagai bandar warisan dunia...ada tari menari, perarakan bergajah dan berkuda....seronok anak aku maklum la budak dok taman, mana nampak haiwan kat umah kan...x macam kita kecik dulu, dok kampung, memang biasa nengok ayam, itik..

Nak dijadikan cerita, masa dalam bas on the way balik dari KL, hubby aku simpan camera aku tu dlm poket dia...sampai seremban, x perasan camera tu cicir, bila sampai kat kereta, carik2 dalam poket x de, nak gi kat bas balik, tapi bas pun dah x de...masa tu dah lewat.kol 11 mlm, anak aku pun dah tido...

So.....aku rasa frust sgt sebab camera tu aku baru beli bulan 8 hari tu, baru 3 bulan pakai dan pulak hilang bukan di tangan aku...

Tapi hubby dah janji nak ganti balik camera aku tu....so tunggu je la..

Buat masa ni, x de pic la dlm blog aku ni...

notis penutup: mungkin nak dapat lagi canggih kot, tu sebab hilang.....


0 comments: