CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Learn Live Hope

Tuesday, December 23, 2008

I'am happy with my life...

Aku happy sgt ngan life aku skang ni...dikelilingi oleh orang yang aku sayangi dan org yang menyayangi aku membuat aku rasa bahagia sgt...

syukur pada Tuhan yang memberi rezeki padaku...yg memberi kesihatan yg baik...

tapi,....
aku tak suka pada org yg mengata dan mengumpat aku dibelakang...
adakah org itu cemburu? atau dengki pada aku?

aah....aku tak pedulik semua itu...lantak korang la nak kata ape...aku tak kacau hidup korang, korang jgn kacau hidup aku.....boleh?
aku dah cukup dewasa untuk berfikir baik dan buruk.....

aku tak kisah kalau ade org nak nasihati aku...tapi biarlah betul caranye..

lagi satu....aku ni manusia yg boleh dibawak bergurau, aku tak kisah....

tapi...
gurau pun ade limit kan....jgn la sampai tidak menghormati aku sebagai seorang manusia yg normal...paham tak?

notis penutup: aku tak marah la....cuma meluahkan perasaan je...

0 comments: