CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Learn Live Hope

Tuesday, February 3, 2009

Study oh study...

rasa sekejap dah habis bulan Januari...masuk pulak bulan Feb..cepat sungguh masa berlalu....mungkin aku rasa cepat sebab bulan ni ade exam...


exam AIS pada 15 Feb....dan FM pada 21 Feb....memang aku x ready lagi utk exam ni....nak kata bz, bz jugak...tapi entah la...rasa cam x cukup masa je...tapi ape pun, masih ade masa lebih kurang 2 minggu ni utk study...tapi kena study hard la, x leh study smart..he he..

Imbasan result bagi menaikkan semangat diri sendiri...

Financial Accounting 1 aku dpt - A

Economics aku dpt- B

Statistics aku dpt - A

Financial Accounting 2 aku dpt- A

Management Accounting 1 aku dpt- B

Auditing aku dpt - B

ni paper2 yg aku dah amik...ade lagi 6 paper yg nak dihadap sebelum habis study bulan Jun ni...so far aku dah dpt 3A dan 3B.klau boleh nak maintain dpt A atau B je...insyallah...

notis penutup: apepun cuba yg terbaik kan..