CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Learn Live Hope

Monday, October 26, 2009

Konvo - 24 Okt 2009

Sabtu, 24 Okt 2009 hari aku konvo kat UM. Jumaat pagi pegi amik jubah.ptg pulak ada rehearsal. tapi masa rehearsal x de satu pic pun yg di ambil sebab aku x bawa camera kerana caj baterinya utk hari sabtu...seronok jumpa kwn2 yg dah lama x jumpa. kawan aku yg paling rapat masa study kat sana ialah Zu...so aku bertogether ngan zu saja utk ke sana. selesai rehearsal kami balik. hari sabtu seawal 8 pagi mesti ada disitu....lepas subuh aku dan hubby dah kelua, maklum la dari seremban kan..aku dan hubby saja ke sana. lagipun anak2 bawah 12 tahun x boleh masuk dewan....so tinggal dirumah bersama nenek mereka. nanti ada peluang konvo lagi skali akan ku bawak anak n mak aku skali....insyallah..majlis konvo pada pagi itu berjalan lancar, selesai lebih kurang kol 11...selesai konvo aku bergambar-gambar bersama kawan-kawan di sekitar dewan. sudah puas bergamba, aku pulangkan jubah untuk mendapatkan sijil dan transkrip....alhamdulillah aku lulus dengan kepujian....dengan kelulusan ini, semoga aku mendapat tempat di universiti untuk sambung degree pulak...

so itu saja cerita konvo saya, sila layan pic2 dibawah..


beg ini dapat masa ambik jubah

suasana di perkarangan luar dewan, sungguh ramai

aku ngan Zu

aku ngan hubby


dalam dewan

selesai konvo, bersama frenz..






di luar dewan

aku, wawa n zu

pinjam bunga wawa.. thanx ye wawa


zu, budin n myself

pic tanpa jubah..

hubby, me, zu n zu's hubby


congrats to myself...

0 comments: