CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Learn Live Hope

Wednesday, August 20, 2008

Intro...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua,

Sebagai intro, aku ingin memaklumkan bahawa blog aku ni sebenarnye telah dirasmikan pada 12 Ogos lalu.Tapi memandangkan kebizian dan hal2 lain yg musti diutamakan dulu, terpaksa la aku tangguhkan entry ini...

Fistly, tima kasih bebanyak pada sahabatku tipah yg byk membantu aku bukak blog ni.

Idea nak bukak blog ni terjadi adalah disebabkan pengaruh rakan2 terutamanye Kak Piah.Sebelum ni pun aku byk bukak dan baca blog org lain...tetiba ade perasaan nak bukak blog sendiri plak...jeles pun ye jugak..aku pun nak ade blog sendiri..hehehehe
Dan faktor lain ialah aku telah membeli sebuah kamera digital baru...so semangat bekobar-kobar nak bukak blog...
boleh upload gambo byk2....

skang ni aku pun dah ade blog....

0 comments: