CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, September 9, 2008

Bizi

Dah brape hari x update blog...sebabnye kebizian tahap maksimum..dengan outstationnye dan keje yg banyak.maklum la nak raya ni kan..dan disebabkan itu smlm aku balik lambat, maka berbuka dlm bas la jawabnye, nak naik bas ade org bagi air..pastu masa berbuka org sebelah ulur kurma...alhamdulillah...alas perut sblm sampai umah..aku memang x stanby ape2 makanan pun sebab bulan pose ni aku tumpang member naik kete..kitaorg car pool ramai2.sempat la nak berbuka ngan family.klau x tak sempat le..tu la kisah stakat ni...nanti sambung ek..

Thanks pada tipah yg sudi mempromote blog aku ni....jemput2 la baca ye kengkawan...



notis penutup: gunalah masa free sebelum bz.

0 comments: