CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, September 3, 2008

Cuti

Minggu lepas cuti 3 hari sempena hari merdeka.Hari sabtu aku lepak je kat umah sebab hubby keje.Pepagi aku dah bangun buat breakfast.semangat sangat nak masak sebab dah lama aku x masak.maklumla bz ngan keje n study.sementara ada kesempatan cuti ni aku pun buat keputusan nak masak kuey teow goreng utk breakfast pagi tu.


ha...ni dia..


Pas masak kuey teow goreng tu aku pun buat dadih segera ni sebab anak2 aku suka.cam beli kat pasal mlm tu....senang je buatnye..


perasa tembikai susu...sedap

Hari Ahad plak, pepagi tengok perbarisan kat tv.Tengah layan tv, tetiba je kakak pi amik bendera dlm bakul mainan dia.bendera tahun lepas.Oooh...rupenye ade semangat patriotik jugak anak aku sorang ni...baguslah tu..semangat cintakan negara.pastu dia amik lagi satu bagi kat adik dia...maka mereka pun buat aksi menyambut merdeka kat depan tv. Ni dia...







Ahad petang, kitaorg gi PD sebab aku dapat resort.tapi x tido sana, layan kakak n adik mandi kolam je.....dah puas mandi kolam, masuk bilik siap.pas maghrib jln balik kg hubby kat melaka.x jauh dari pd...sebab nak sambut puase kat sane..berbuka hari pertama pun kat sane..pas bebuka baru jln balik umah...


dah siap nak mandi..








notis penutup: dah 2 hari puase...syukur


4 comments:

EraNaZeErA.. said...

salam...first time jengah lepas Cik tipah menwar2kan blog ni... nape chat box xleh guna...rosak yerk...

anyway...salam perkenalan..
- eranazeera -

Kak Piah said...

hapdet biey!!! hapdet!!.. muehehehe...

mamabiey said...

biey to kak piah

ye la nak hapdet la nih!! kecoh.. huh..

mamabiey said...

bie to era:

hai era...salam perkenalan..
sudi2 la jenguk ye..