CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Learn Live Hope

Friday, January 1, 2010

Welcome 2010

Selamat tinggal 2009 yang banyak meninggalkan kenangan manis, pahit, susah dan senang dlm hidup aku...


A New Year’s Prayer

May ALLAH make ur year a happy one!

Not by shielding you from all sorrows and pain,

But by strengthening you to bear it, as it comes;

Not by making your path easy,

But by making you sturdy to travel any path;

Not by taking hardships from you,

But by taking fear from your heart;

Not by granting you unbroken sunshine,

But by keeping your face bright, even in the shadows;

diharap tahun 2010 dapat memberi lebih keceriaan dan kebahagiaan dalam hidup aku...

semoga segala urusanku dipermudahkan oleh Nya......

dan semoga aku sentiasa mendapat rahmat, petunjuk dan hidayah dari Nya....

1 comments:

diyana said...

salam..
saya berminat dengan mihas..
blh trangkan lbih lanjut organisasi ini. emel saya dyana_lld88@yahoo.com